Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2010 17:33 - ПИСМО ДО МАМА
Автор: dimkab1950 Категория: Поезия   
Прочетен: 1045 Коментари: 0 Гласове:
0



 


Мамо,

как искам твоята длан

да легне пак на моето рамо.

Без тебе дните ми

се давят във тъгата.

Присядам под сянката й

и оставям стихът да плаче -

останало насред път сираче.


 

Дните се свличат от календара.

Земята погълна зениците ти

и няма кой да прогони мрака.

Мамо,

когато дойде смъртта,

прости ли ми или само

горчилката затвори очите ти?


 

Изпрати ме

в очакване на следващата събота,

когато съботно премитах самотата ти.

А сянката й се криеше зад вратата.


 

Мамо,

знам, че ме гледаш отгоре

и галиш деня и нощта ми.

Аз съм добре!

Искам това да ти кажа.

Слушам “What is Love”

и гледам

пясъчните фантазии на Илана Яхав.

Тя нарисува сърцето ти

с ръце, които говорят на твоята честота.

Мамо,

каква красота!

Погали челото ми,

както когато бях дете.

Запя ми онази песен,

дето я пеехме двете.

Тя плесна с крило

по стъклото на нашата къща -

за да усетя,

че моята майка се връща.

И кацна на онзи прозорец,

от който

ти ми махваше с тъжна усмивка...

Мамо,

колко сълзи попи

твоята натежала завивка!


 

Сега си горе.

Добре ли си там?

С теб ли са баща ми, сестра ми?

Пиша

върху лист, легнал на моето коляно.

Старая се написаното да е разбрано.


 

Мамо,

знам, че искаш

по-дълго на Земята да остана.

Затова,

ако смъртта ме пресрещне,

ще правя тъй,

че сбогуването да се бави

и тя за мене да забрави.


 

Искам да виждам открито небе

и дълги години

с теб да си пишем.

На гроба ти надпис дълбая с ръце –

Мамо,

аз дишам!


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

 



Тагове:   мама,   писмо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dimkab1950
Категория: Поезия
Прочетен: 107726
Постинги: 84
Коментари: 19
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930